Viešbučiai Egipte

Egipte rasite tikrai ne vieną aukštos klasės viešbutį – čia turistais rūpinasi tikrai patyrę viešbučių darbuotojai, kurie neleis jums nuobodžiauti, jei ieškote pramogų, ir leis jums puikiai pailsėti, jei norite ramaus poilsio. Negana to, viešbučiai čia yra pastatyti itin gražiose vietose, kur atsiveria nuostabus Egipto kraštovaizdis.

Fantastiškasis Hilton

Hilton viešbutis Luksore yra fantastiškas viešbutis, kuris viršijo mūsų lūkesčius. Kiekviena vieta šiame komplekse yra visiškai švari ir gražiai įrengta. Viešbučiai Egipte turi tikrai gerą vardą, tad nieko nuostabaus, jog ir šio viešbučio kambariai yra patogūs, o ir nuostabios lovos. Erdvus baseino kiemelis, o ir sodai yra stulbinantys. Atskiras Vandens procedūrų salono erdvus lauko kambarys yra nuostabus ir aprūpina didelę vietą, kuri geba atsipalaiduoti ir išsivynioti.

Mūsų viešnagė „Revoliucijos“ metu

Viešbučiai Egipte ne tik itin tvarkingi bei švarūs – čia ir maistas puikus. Mes maitinomės daugumoje restoranų ir gėrėjomės priešpiečiais bufete (pusryčiai ir vakarinis valgis), kurie vietinių vadinami „Rosetta“. Čia jus dažnai gali pavaišinti ir kokteiliais. Hilton viešbučiai Egipte pasižymi tuo, jog kokteiliai Saulėlydžio Poilsio kambaryje yra geresni negu tie garsiuose Žiemos Rūmuose centriniame Luksore. Mūsų su žmona Valentino dienos valgis ant Nilo krantų buvo nepaprastai skanus ir įsimintinas. Kas iš tikrųjų atskiria Hilton nuo visų kitų viešbučių Egipte yra paslaugūs darbuotojai. Visi viešbučiai Egipte neteikia tiek daug privalumų, kaip šis – kelionės rengimai buvo vientisi ir sklandūs. Svarbu juk ir išsirinkti tokį viešbutį, kurio darbuotojų vietinės žinios būtų kaip dešinioji ranka ir padėtų mums apspręsti didžiąją mūsų riboto laiko dalį šiame nuostabiame mieste. Šis neįtikėtinas viešbutis Egipte yra susikaupęs tam, kad detalizuotų savo kokybės ypatumus ir suteiktų pasaulinės klasės paslaugą. Aš tikrai galėčiau rekomenduoti tai. Taip daug kitų recenzentų išdėstė; Luksoras kaip miestas atrodo labai saugus, ir mes nepamatėme jokių ženklų bet kokios bėdos, siejančios revoliuciją.

Potraukis į klasikinį stilių

Mes buvome patraukti į El Sabana El Shalah viešbutį Egipte todėl, kad tai yra klasikinio stiliaus viešbutis, besilaikantis prabangos; tai matėsi visuose punktuose. Dažniausiai viešbučiai Egipte atrodo labai atpalaiduojantys, raminantys širdį, tad ieškojome būtent tokio kampelio. Mes užsisakėme liuksusinį kambarį ir tikrai buvome patenkinti, kad mes tai padarėme, pirmiausiai todėl, kad tai davė mums prieigą prie vykdomojo poilsio kambario, kuriuo naudojomės kiekvieną mielą dieną. Viešbučiai Egipte pasižymi ir tuo, jog čia įprastas kambarys dažniausiai būna gana didelis su didelėmis lovomis. Kambariai išlaikyti švariai, mes buvome ant viršutiniame aukšte ir turėjome gražų baseino ir jūros vaizdą, mes taip pat turėjome rytinę saulę „atsisėdusią“ ant mūsų balkono, kuris padarė mūsų rytinį kavos puodelį labai malonų.

Nuostabus maistas ir vandens žaismas

Viešbučiai Egipte dažniausiai turi švediškus stalus. Svarbiausias restoranas stokojo atmosferos, tačiau maistas buvo puikus vakarienės maistas. Po mūsų kinų, japonų ir italų restoranų išbandymų, mes palyginome ir nusprendėme, kad antrą kartą sugrįžtume viešbučio italų restoraną. Nors maistas čia gali būti gana brangus, tačiau kai kurie viešbučiai Egipte tiekia ir gana pigų maistą. Mes suradome labai protingas kainas, maistas buvo nepaprastai skanus ir šviežias, mes taip pat suradome jaukią aplinką, kuri atitiko mūsų skonį.

Baseino zona ir sodai buvo labai gerai palaikyti, didesnis baseinas buvo įkaitintas, kuris buvo neįtikėtinai gražus. Viešbučiai Egipte pasižymi ir tuo, kad baseino darbuotojai buvo labai geri, padarė viską, ką galėjo – Carlosas aprūpino mus su gėrimais (kinrožės sultys su soda yra labai gaivinančios karštą dieną). Mes tiktai nuėjome į didįjį viešbutį vieną kartą, nes gėrėjomės baseino žaismu, todėl tikrai norėsis dar kartą sugrįžti į šį viešbutį Egipte. Kaip minėjau, mes praleidome didžiąją dalį mūsų laiko poilsio kambaryje. Aš kalbėjau su viena ledi, kuri neturėjo prieigos prie poilsio kambario ir jautė, kad buvo apribota, tad aš manau, kad, kai vakarai pasidaro šiltesni, baseino baras turėtų būti atidarytas ir vakare – kuris suteiktų daugiau įvairovės.

Paslaugi draugija ir aktyvios pramogos

Viešbučiai Egipte pasižymi ir tuo, jog darbuotojai būna labai malonūs ir pagarbūs visada, tad mes negalėjome prie nieko prikibti. Aš turėjau nugaros ir kaklo masažą, kuris buvo labai geras, ir aš galvojau, kad tai turėtų būti brangus malonumas, tačiau nebuvo. Aš pasinaudojau gimnastikos sale kelis kartus – tik, kad panaudojau bėgimo taką, pirmą kartą kai, oro kondicionierius nebuvo įjungtas, susidūriau su šiokiomis tokiomis problemomis. Kitas kartas kai buvome gimnastikos salėje viešbučiuose Egipte, taip pat buvo panašiai nenusisekęs – oro kondicionierius ir vėl neveikė. Kai aš atvykau, pamaniau, kad nesugebėsiu čia išbūti, tačiau greitai, po apytiksliai 5 minučių ir mano nuomonė buvo jau priešinga ir nusprendėm, kad tai tikrai puikus mūsų sprendimas, jog išsirinkime tokį viešbutį Egipte. Mano žmona išnuomojo dviratį vienai dienai, jis surado dviratį, labai sudėtingą važinėjimuisi po kalnuotas vietas, kadangi jis nebuvo labai gerai pritaikytas, gana greitai sulūžo. Mes leidomės į kitą viešbutį Egipte ir nuomojome dviračius iš jų, kurie buvo puikūs, ir tai buvo nuostabu, kad sugebėjome apvažiuoti visą ciklą aplink įlanką palei labai gerai išlaikytą pasivaikščiojimo parką. Mes pamatėme porą kitų žmonių iš mūsų viešbučio, nuomodami šituos dviračius ir susipažinome ir su jais. Viešbučiai Egipte dažniausiai turi naujus dviračius pagal užsakymą, todėl aš manau, kad viešbučiai Egipte tikrai puikiai pasirūpina savo svečių aktyviuoju poilsiu ir sveikata. Jie išleidžia nemažai eurų nuolat pirkdami atnaujintus dviračius, tačiau, matyt, tai atsiperka. Visi viešbučiai Egipte siūlo 5€ per valandą kainą už išnuomotus dviračius, o per tą valandą galima surasti pakankamai laiko nuvažiuoti vieną ratą aplink įlanką. Trumpiau tariant, viešbučiai Egipte yra aukštos klasės, tad ir patirtis čia būti yra maloni.